خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج علی بن ابیطالب (ع) ملایر خبر داد

 اجرای ۲۰ عنوان برنامه به مناسبت سوم خرداد در پایگاه‌ها حوزه علی ابن ابیطالب (ع) ملایر

همدان-فرمانده حوزه مقاومت بسیج علی بن ابیطالب (ع) ملایر از اجرای ۲۰ عنوان برنامه به مناسبت سوم خرداد در سطح پایگاه‌های این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۴۳۷۴
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۰

علیرضا باقری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر ضمن گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: سوم خرداد متعلق به همه مردم سراسر ایران اسلامی و روز سالگرد آزاد‌سازی خرمشهر است .

وی افزود: در زمان دفاع مقدس ۳۸ کشور توسط نااهلی چون کشور عراق با ایران اسلامی وارد جنگ شد و شهدا و رزمندگان با اهدا ارزشمندترین دارایی خود یعنی جان و‌خون خود، اجازه واگذاری یک وجب خاک را به دشمنان ندادند و امروزه ما باید قدردان خانواده شهدا باشیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب (ع) سپاه ملایر عنوان کرد: عملیات بیت المقدس، عملیات مشترک ارتش و سپاه بود که منجر به آزادی خرمشهر شد و باید قدردان این ذخایر باشیم چراکه ثمره این یادواره‌ها ترویج فرهنگ شهید است.

وی اظهار کرد: در زمان دفاع مقدس سنگر مبارزه مشخص بود اما جنگ امروز جنگ ذهنی و رسانه و جنگ نرم است و ما باید این سنگر ها را با حضور فعال و مناسب در فضای مجازی پر کنیم و اجازه فعالیت دشمن در این فضا را ندهیم.

باقری با اشاره به قدرت پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی گفت: امروزه افسار فضای مجازی در دست رژیم صهیونسیتی است و آنها با قدرت پوشالی سعی در مقابله با ایران اسلامی دارند و تمام تلاش و هزینه‌های خود را خرج می‌کنند و ‌ما باید بسیار هوشیار باشیم اگرچه تا امروز شکست‌های بسیاری را متحمل شدند.

وی به اجرای ۲۰ عنوان برنامه در روز سوم خرداد اشاره کرد و گفت: از مهمترین برنامه‌های این روز، برگزاری یادواره شهدای ورزشکار شهرستان ملایر ، سرکشی از خانواده‌های شهدا و نشست‌های روشنگری با عنوان جهاد تبیین و و... است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات